VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

 

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

 

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit, tedy můžete zboží vrátit a požadovat vrácení uhrazené částky v případech a za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách společnosti FPIM Trade s.r.o.

 

Právo vrátit nebo vyměnit zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

 

Za níže uvedených podmínek můžete požadovat výměnu zboží. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu.

 

Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.

 

Postup výměny zboží

 

Pokud vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, například vám nesedí velikost nebo se vám nelíbí barva apod., pošlete nám zboží zpět na výměnu.

 

Uvedené právo můžete uplatnit pouze v zákonné lhůtě pro odstoupení od smlouvy uvedené v Obchodních podmínkách společnosti FPIM Trade s.r.o. Pro výměnu po uplynutí lhůty nás prosím kontaktujte.

 

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, model, barva, velikost atd.

 

Adresa pro výměnu zboží:

Mystic

Svatoplukova 24

615 00 Brno

Tel: 606 079 786

 

Zboží Vám podle dostupnosti náhradního zboží vyměníme a obratem pošleme. Jde-li o výměnu zboží v maloobchodní ceně nad 2.000 Kč, zákazník poštovné při výměně neplatí. V ostatních případech hradí poštovné 80 Kč.

 

 

Postup vrácení zboží

 

Vracené zboží dobře zabalte, nejlépe do původního obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

 

Zboží vracejte i s visačkou. Zboží nesmí mít známky používání a opotřebení.

 

Přiložte kopii dokladu o nákupu (fakturu) a přímo na ni napište číslo vašeho účtu. Pro platbu v EUR prosím napište IBAN + SWIFT účtu.

 

Peníze za zboží i poštovné, pokud vám bylo účtováno při prodeji na faktuře, vám zašleme na váš bankovní účet. Náklady spojené s vrácením zboží neproplácíme.

 

Došlo-li ke snížení hodnoty vraceného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, započteme toto snížení hodnoty vraceného zboží na cenu tohoto zboží.

 

Adresa pro vrácení zboží:

Mystic

Svatoplukova 24

615 00 Brno

Tel: 606 079 786

 

 

Původní balení zboží

 

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně.

 

Propagační předměty (samolepky, odznáčky, katalogy) si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

 

Prosím, neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.