Jak nakupovat

JAK NAKUPOVAT

 


 

RYCHLÝ PRŮVODCE

 

Po vybrání produktu je nutné vložit zboží do košíku prostřednictvím tlačítka „přidat do košíku“. Přidáním zboží do košíku budete přesměrování do košíku. Dále můžete pokračovat v nákupu a přidávat další zboží nebo je možné přejít pomocí tlačítka „Přejít do pokladny“ na samotné objednání zboží. Následně budete vyzvání k výběru způsobu dopravy a platby. Po vyplnění kontaktních údajů bude vytvořen souhrn celé vaší objednávky. Nakonec již stačí finálně potvrdit objednávku.   

O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem během 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání budete informováni dopravcem emailem nebo sms. Bude v ní uvedena částka, předpokládaný termín doručení (odkaz na proč u nás doručení do….) a číslo objednávky. Ve většině případů můžete doručení balíku očekávat následující pracovní den.

 

CENY DORUČENÍ ZBOŽÍ

 

Ceny doručení se liší podle státu, do kterého je zásilka doručována. Při objednání nad 2000 Kč je doprava po ČR ZDARMA! Ceny jsou uvedeny s DPH.

 

CENY Geis/Dpd:

 

ZEMĚ

CENA ZÁKLADNÍ

PŘI OBJEDNÁNÍ NAD

ČR

130 Kč

2000 Kč DOPRAVA ZDARMA!

SLOVENSKO

10

5000 Kč (180 ) DOPRAVA ZDARMA!

Rakousko, Německo, Maďarsko, Polsko, Itálie, Francie, Řecko, Chorvatsko

25 €

15 € (200 – 400 €)

FREE (+ 400 €)

Ostatní státy

DLE DOMLUVY (ON DEMAND)

 

CENY ZÁSILKOVNA:

 

ZEMĚ

CENA ZÁKLADNÍ

PŘI OBJEDNÁNÍ NAD

ČR

60 Kč

2000 Kč ZDARMA!

SLOVENSKO

60 Kč (2,50 €)

2000 Kč (80 €) DOPRAVA ZDARMA!

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ ZBOŽÍ:

 

Osobní odběr na prodejně v Brně

Osobní vyzvednutí zboží na prodejně v Brně je zdarma. Výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí. Zboží pak můžete vyzvednout kdykoli během otevírací doby prodejny. Na prodejně zůstane zboží připraveno po nadcházejících 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno do prodeje. Při osobním odběru můžete zaplatit hotově i kartou.

 

Osobní odběr na pobočce v Praze

Osobní vyzvednutí zboží na pobočce v Praze (Švábky 2, 180 00). Výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí. Zboží pak můžete vyzvednout kdykoli během otevírací doby prodejny. Při osobním odběru můžete zaplatit hotově i kartou.

 

Geis parcel CZ/DPD

Geis doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h, Geis (DPD) vám zašle SMS s informací o odesílateli, číslu zásilky a výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty), v případě dobírky můžete uhradit částku za balík v hotovosti nebo platební kartou, pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den.

 

Zásilkovna

Vyberte si nejbližší výdejní místo vašemu bydlišti a vyzvedněte si balík, kdy se vám to bude hodit. Na vyzvednutí balíku máte vždy minimálně 7 dní. Už žádné fronty na poštách nebo čekání na kurýra.

Vzhledem k omezení velikosti balíků, které je schopná Zásilkovna.cz doručovat do výdejních míst, nelze tento způsob doručení využít při nákupu rozměrnějších produktů.

 

PŘEVZETÍ BALÍKU

 

Před převzetím zásilky zkontrolujte neporušenost balíku. V případě jakýchkoli nesrovnalostí balík nepřebírejte. Součástí zásilky je faktura - daňový doklad, který slouží při případné reklamaci jako doklad o nákupu. V balíku kromě zboží a faktury najdete i propagační předměty (samolepky, katalogy, slevové kupóny, ...). Ty si ponechejte i v případě, že budete zboží vyměňovat či vracet ve 14 denní lhůtě.

 

MOŽNOSTI PLATBY:

 

  •  Hotově nebo platební kartou při osobním odběru v Brně

  •  Hotově při převzetí na pobočce v Praze

  •  Dobírkou při převzetí zboží od dopravce

  • Zálohovou fakturou
  •  

    VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

     

    Zboží zakoupené na e-shopu vraťte v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo poštou na prodejnu v Brně. Přiložte doklad o koupi zboží. Zboží musí být nenošené s přiloženou visačkou, ideálně v originálním obalu.

    Právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod, neplatí to pro nákup v naší kamenné prodejně.

    V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.

     

    REKLAMACE

     

    Reklamační lhůta činí u nově zakoupeného zboží 24 měsíců. V případě reklamace kontaktujte prodejce a následně zašlete zboží dle domluvy. Přiložte vyjádření ohledně důvodu reklamace. V závislosti na typu poškození bude zvolena vhodná varianta nápravy (oprava, výměna, vrácení peněz,…).